Actualitat Política

VIDEO: Sol•licitem al ple que es prenguen mesures sobre l’estat en què es troba el nostre hospital.

sábado, 26 enero de 2019 | Categorias: Plenos, TV, Videos

#VinaròsPerDamuntDeTot
Sol•licitem al ple que es prenguen mesures sobre l’estat en què es troba el nostre hospital.

?‍⚖️En el ple ordinari del mes de gener, celebrat ahir dijous 24, des de la nostra regidora i candidata Maria Dolores Miralles, vam fer un prec, demanant a l’equip de govern de Totes i Tots Som Vinaròs (Podemos), Psoe i Compromís, que es posin les piles i facin una resposta contundent a la Generalitat governada pel mateix color polític que a Vinaròs.

❌Des del PVI, lamentem la passivitat de la generalitat cap a la nostra comarca en matèria de sanitat, unes llistes d’espera que superen l’any, i gent que s’ha de derivar a altres hospitals per realitzar-se proves.

✅És per això, que insistim des del PVI, que tota la corporació municipal, deixem les sigles del partit a un costat, i posem-nos tots d’acord per fer una petició contundent i urgent per millorar la vida dels nostres ciutadans.

– –
?(Castellano)

Solicitamos que se tomen medidas sobre el estado en el que se encuenta nuestro hospital.

?‍⚖️En el pleno ordinario del mes de enero, celebrado ayer jueves 24, desde nuestra concejala y candidata María Dolores Miralles, hicimos un ruego, pidiendo al equipo de gobierno de Tots i Totes Som Vinaròs (Podemos), Psoe y Compromis, que se pongan las pilas y hagan una respuesta contundente a la Generalitat gobernada por el mismo color político que en Vinaròs.

❌Desde el PVI, lamentamos la pasividad de la generalidad hacia nuestra comarca en materia de sanidad, unas listas de espera que superan el año, y gente que se ha de derivar a otros hospitales para realizarse pruebas.

✅Es por ello, que insistimos desde el PVI, que toda la corporación municipal, dejemos las siglas del partido a un lado, y pongámonos todos de acuerdo para hacer una petición contundente y urgente para mejorar la vida de nuestros ciudadanos.


Posa't en contacte amb els nostres membres del PVI

Maria Dolores Miralles

mariadoloresmirallesmir@gmail.com

Juan Blanchadell

jblanchadell@pvi-vinaros.org

Marcela Barbé

marcelabarbe1@hotmail.com