Actualitat Política

El PVI i la promesa electoral d’acció social

martes, 15 agosto de 2017 | Categorias: Actuaciones, Noticias, Prensa, Programa

La premsa provincial s’ha fet ressò del compliment d’una de les promeses del PVI a la campanya del 2015 enquadrada dintre de les actuacions d’àmbit social del nostre programa electoral.

I és que des del primer dia en que la nostra única representant en la Corporació Maria Dolores Miralles va prendre possessió del seu càrrec no ha deixat de complir la promesa que van fer els 23 candidats que composaven la llista electoral el PVI de donar el 25 % dels diners que rebrien de l’Ajuntament a diverses entitats locals de caire social.

Una llàstima per aquestes entitats que només traguérem una sola regidora.

Meiterraneo Maria Dolores

JAVIER FLORES
15/08/2017

La concejala del PVI María Dolores Miralles ha donado en poco más de dos años 3.215 euros a diferentes oenegés de Vinaròs, cumpliendo así su promesa electoral de ingresar el 25% de sus percepciones como edila del Ayuntamiento a entidades que lo necesiten.

Miralles cede cada mes 128,52 euros a asociaciones sin ánimo de lucro. Frater, Cruz Roja, Afaniad, Mi mano es tu apoyo, Afivina, Por más Vida, Cocemfe Maestrat, Cáritas, Rescata-2, Creixem y Acemifs son algunas de las entidades que han recibido donaciones. «Fue una promesa que hice durante la campaña electoral y que he mantenido y mantendré hasta que concluya la legislatura», señaló.


Posa't en contacte amb els nostres membres del PVI

Maria Dolores Miralles

mariadoloresmirallesmir@gmail.com

Juan Blanchadell

jblanchadell@pvi-vinaros.org

Marcela Barbé

marcelabarbe1@hotmail.com